Orosimo Software | Quality Policy
17642
page-template-default,page,page-id-17642,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-16.5,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-5.5.5,vc_responsive

Quality Policy

Πολιτική Ποιότητας

 Η εταιρεία ΟΡΟΣΗΜΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΑΕ, ανταποκρινόμενη στις απαιτήσεις της σύγχρονης επιχειρηματικότητας και στοχεύοντας στην ποιότητα και συνεχή βελτίωση τόσο των παρεχόμενων υπηρεσιών όσο και της οργανωτικής της δομής, με σκοπό πάντα την καλύτερη και ποιοτικότερη εξυπηρέτηση των πελατών της, διατηρεί τις διαδικασίες του Διεθνούς Προτύπου ΕΛΟΤ ΕΝ ISO 9001/2015 έχοντας δημιουργήσει ένα ολιστικό Σύστημα Διαχείρισης Ποιότητας.

 

Το Σύστημα Διαχείρισης Ποιότητας της Εταιρείας καλύπτει την ανάπτυξη, παραμετροποίηση και εγκατάσταση λογισμικού και τον ποιοτικό έλεγχο των προϊόντων και υπηρεσιών, δίνοντας έμφαση σε τομείς στρατηγικής, οργάνωσης, διαχείρισης του προσωπικού και διαχείρισης των ενδιαφερόμενων μερών (stakeholders) της εταιρίας.

 

Το σύστημα σχεδιάστηκε με βάση τις ανάγκες και την στρατηγική της Εταιρείας και σύμφωνα με Νομικές και Κανονιστικές απαιτήσεις & πρωτόκολλα της ισχύουσας ελληνικής και κοινοτικής νομοθεσίας. Η ικανοποίηση και η εξασφάλιση της εμπιστοσύνης των πελατών, μέσω της εκπλήρωσης καθορισμένων προδιαγραφών ποιότητας και η συνέπεια αποτελούν βασικές αρχές της εταιρείας. Κύριος στόχος της εταιρείας είναι η παροχή προϊόντων και υπηρεσιών εξαιρετικής ποιότητας και υψηλής ωφέλειας.

 

Πιο συγκεκριμέναη εταιρεία επιδιώκει:

  •  τη συστηματική μείωση των μη συμμορφούμενων Προϊόντων και Υπηρεσιών,
  • τη συνεχή διεύρυνση του μεριδίου της αγοράς της εταιρείας σε Ελλάδα και εξωτερικό, με προτεραιότητα
    πάντοτε στην παροχή υψηλής ποιότητας υπηρεσιών
  • τη διαρκή αναβάθμιση του δυναμικού της εταιρείας, μέσω προγραμμάτων κατάρτισης, αλλά και πρόσληψης
    καταρτισμένων νέων εργαζόμενων
  • τη συνεχή βελτίωση του Συστήματος Διαχείρισης Ποιότητας και της λειτουργίας της Εταιρείας με την
    αποτελεσματική χρήση των παρακάτω εργαλείων:
  • Καθορισμός και ανασκόπηση στόχων ποιότητας
  • Ανασκόπηση Διοίκησης
  • Εσωτερικές Επιθεωρήσεις
  • Διορθωτικές Ενέργειες
  • Συστηματική ανάλυση δεδομένων που προκύπτουν από την αξιολόγηση των πελατών

 

Για την ταχύτερη και αρτιότερη επίτευξη των ανωτέρω στόχων, η Διοίκηση της ΟΡΟΣΗΜΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΑΕ:

  • Δεσμεύεται να εφαρμόζει τις αρχές της Πολιτικής Ποιότητας και του Συστήματος Διαχείρισης Ποιότητας που η ίδια καθορίζει
  • Δεσμεύεται να τηρεί την ισχύουσα ελληνική και κοινοτική νομοθεσία
  • Ενημερώνει το ανθρώπινο δυναμικό της και το παρακινεί να δεσμευθεί στις ίδιες αρχές
  • Δεσμεύεται στη διάθεση της υποδομής, εξοπλισμού και προσωπικού που κρίνονται απαραίτητα για την υλοποίηση των εργασιών της και στην ορθή εφαρμογή του Συστήματος Διαχείρισης Ποιότητας.

 

Για την επίτευξη των παραπάνω στόχων έχουν συμπεριληφθεί στην τεκμηρίωση του Συστήματος Διαχείρισης Ποιότητας όλες οι απαραίτητες αναφορές. Μέσω του συστηματικού σχεδιασμού, του ελέγχου των διαδικασιών και τηςσυνεχούς βελτίωσης όλων των δραστηριοτήτων, εκπληρώνονται οι αρχές της εταιρείας.

 

Κάθε εργαζόμενος είναι υπεύθυνος για την ποιότητα της δικής του εργασίας και είναι επιβεβλημένο να συμβάλλει στη διαχείριση της ποιότητας και την επίτευξη των καθορισμένων στόχων. Για το λόγο αυτό όλοι οι εργαζόμενοι, ανάλογα με τις αρμοδιότητές τους, ενημερώνονται σχετικά με το Σύστημα Διαχείρισης Ποιότητας και ενεργούν αποδεδειγμένα σύμφωνα με τους καθορισμένους κανόνες.

 

Διαδικασίες, ροές και ενέργειες, οι οποίες δεν εγγυώνται την εκπλήρωση των στόχων που έχουν τεθεί, διακόπτονται άμεσα από τους υπεύθυνους, διεξάγονται αναλύσεις αιτιών και ορίζονται τα απαιτούμενα μέτρα βελτίωσης.

 

Η Διοίκηση της Εταιρείας ανασκοπεί περιοδικά τις αρχές και τους στόχους της παρούσας Πολιτικής Ποιότητας, η τρέχουσα ενημερωμένη έκδοση της οποίας είναι κοινοποιημένη σε όλο το Προσωπικό.

ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΡΟΣΗΜΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ Α.Ε.

Θεόδωρος Αργυριάδης
Γενικός Διευθυντής

Θεσσαλονίκη, 30/5/2022